poniedziałek, 11 maja 2009

Po EC1

Byłem w niedzielę, i szczerze mówiąc jestem baaaaaaardzo pozytywnie zaskoczony. Myślałem, że dane mi będzie zobaczyć jedynie wybebeszoną wschodnią część, a tu wyszło na to, że i zachód stał otworem... Maszynownia, kotłownia, magazyny części, ze trzy rozdzielnie i główna nastawnia, wszystko z wyposażeniem, przy odrobinie uporu i paru tonach węgla na placu szłoby to nawet odpalić. A do tego poznałem pewną mroczną ekipę z Warszawy :). Zdjęć masa, będzie trzeba przeznaczyć trochę czasu na przerobienie tego wszystkiego, i oczywiście masę opublikuję tu lub na dA.

Wczoraj zaś miałem styczność z Falloutem 3. Gra jest dziwna, przypomina raczej Half-Life niż Fallouta. Wyłazi ze mnie ortodoksja, która sprawia, że krzywo patrzę na wszystko zatytułowane "Fallout" nie posiadające engine'u z FO1/FO2/ew. Tacticsa.

A tak w ogóle to ostatnio jestem dość przywalony robotą: w Łódź Art Center mamy Fotofestiwal, przez parę tygodni robiłem tam elektrykę. Składam sobie nowy komputer [dość starej generacji, ale będzie OK do pracy, obróbki zdjęć itd. - w Crysis grać nie zamierzam ;)], uczę się do sesji... Tak więc za dużo nie piszę i mogę nawet mieć problem z przerobieniem masy zdjęć z EC1.

Dla ciekawych, konfiguracja lamentu:
PIV 3.06GHz HT
płyta główna Asus P4SD
512, docelowo 1024 lub 2048MB RAM
HDD 160GB ATA, potem dojdzie 250 - 500GB SATA
nagrywarka DVD
dodatkowa karta sieciowa na PCI, do internetu [a zintegrowana będzie służyć do połączenia dwóch komputerów]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz