piątek, 5 czerwca 2009

O takiej jednej stronce z mhrrrrrocznymi zdjątkami XD

www.viona-art.com

Zaczęło się niewinnie: od jednego zdjęcia Cinema Strange w galerii na Last.fm. Ku mojemu [nie]szczęściu było ono opatrzone wyżej wymienionym adresem... wszedłem więc, aby zobaczyć, czy innych Kin Dziwnych nie było. Owszem, były, i bardzo mi się podobały. Ale na tym się nie skończyło, gdyż zachęcony ujrzanymi fotografiami, przystąpiłem do eksploracji całej strony. Wygrała. Leżę zwalony z nóg i chyba nieprędko się pozbieram, a orgazmów już nawet nie liczyłem. Piękne modelki i piękni modele w różnych ubiorach, koafiurach i makijażach, świetne oświetlenie i kompozycje, brak zdjęć spieprzonych/błędnych/itepe itede... Polecam wszystkim poza tymi, którzy mają coś przeciwko "przegiętości"/ekstrawagancji/sztafażowi ubraniowo-makijażowo-fryzurowemu/itepe itede, a także tymi, którzy nie chcą przypadkiem odkryć, że są biseksualni :P.

PS dodatkowa zaleta- zastane zdjęcia mało ważą, szybko się ładują i nawet naotwieranie dwustu kilku stron mi nie zamuliło Firefoksa, mimo iż jeszcze kiszę się przy 512MB RAMu :).

PS2 jutro i w niedzielę pracuję w komisji wyborczej, więc na razie żadnej agitacji tutaj uskuteczniał nie będę.

*co do tytułu: ten opis to tak dla jaj, nie sugerujcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz