czwartek, 28 października 2010

Sesja 18.09

Po przeszło miesiącu mam zdjęcia. Agata zna się na rzeczy, spędziliśmy wspaniale czas, mimo że się ściemniało i wszystko robiliśmy w pośpiechu. Najpierw zabrała mnie do siebie, "upaprałem" ryjek, Marta nałożyła cienie, ja - maskarę i szminkę.



Przebrałem się i ruszyliśmy pod Galerię... jedna pani nawet pytała: "czy pan jest kobietą, czy mężczyzną". Interesujące. Przecież odpowiedziała sobie w presupozycji :).


Jedziemy pod Manufakturę. W samochodzie zmieniłem buty i doczepiłem do kapelusza tiul kupiony w lumpeksie :). Oczywiście nie obyło się bez reakcji tzw. Prawdziwych-Mężczyzn, oczywiście zapuszkowanych w autach, wykrzykujących coś przez otwarte okno - by, w razie czego, móc szybko uciec. Paru spławiłem jakąś aluzją do literatury i ironicznym komentarzem.



Kilkaset metrów dalej jest jedno z najbardziej fotogenicznych miejsc w Łodzi - Stary Cmentarz. W sumie najprzyjemniejsza część całej sesji. Zmarli są bezgranicznie tolerancyjni... zresztą nawet gdyby mogli się czepiać, to wątpię, by ludzie tego formatu chcieli uciekać się do tak prymitywnych metod.

Swoją drogą, remont przechodzi kaplica Scheiblera. Nareszcie! Należało się jej. Być może wypuszczę się tam z aparatem.





I, moim zdaniem, najlepsza - bardzo retro... czerń i biel mi nie wystarczyła, przerobiłem na sepię :).


Ciuchy: kamizelka z pracowni kuśnierskiej ul. Więckowskiego; płaszcz, marynarka, spodnie, zegarek, rękawiczki, laska - Allegro. Buty, koszula, kapelusz+wstążka+welon - SH. Krawat - robiony na zamówienie w bramie przy Piotrkowskiej w okolicach katedry.

Makijaż: podkład - Kryolan Ulta-Fluid Foundation, puder - Kryolan Anti-Shine Powder, cienie i maskara bardzo fajne nie wiem jakie :(, pomadka też. Gdyby nie pośpiech, byłby pełny mejkap. Eyeliner, podmalowane brwi i konturówka oraz błyszczyk na usta :).

Zdjęcia poszły na Maxmodels i dA - nick ten sam, łatwo traficie :).

Zdjęcia z Fashion Week dalej czekają na obróbkę. Wieczne odwlekanie to moje powołanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz