piątek, 3 grudnia 2010

LH specyfikacja

Wkręciłem się na bikestats, chciałem podać specyfikację ale skurczybyk softłer dopuszcza tylko 2048 znaków. Ech, lubię się rozpisywać... Na szczęście blog mnie nie ogranicza, więc zarzucę tu:

rama oryginalna, prod. nieznany
kierownica, chwyty - j.w.
hamulec i klamka - j.w.
mostek kierownicy - Humpert, 40cm fi 22.1, RS
stery Touren, RS
błotniki - prod. nieznany, RMH
osłona łańcucha + ramka - j.w.
osłonki koła - j.w.
pedały - j.w.
mieczyk - prod. nieznany, ŁCC
chlapacz [był i będzie] - Bibia Old School, RS/ŁCC
bagażnik - oryginalny, miał nóżkę ale do niczego się nie nadawała i usunąłem
podpórka centralna - prod. nieznany, podobna do Tranz-X, LSR
siodło - Lepper Primus z allegro, kupione za 150zł jak nowe
sztyca - Zoom, z któregoś LSR
suport - prod. nieznany, wkład na maszynowych
korba lewa, prawa - prod. nieznany, wymieniane "na raty" [lewa wraz z suportem, prawa później], prawa - 46T
łańcuch - Shimano
tylna piasta - Sachs Spectro S7, z Synkros
przednia piasta - SRAM i-Light D3 series, z RS
obręcze - oryginalne, przód Schurmann 622-22, tył prod. nieznany 635-22, zardzewiałe :(
ogumienie - Schwalbe Delta Cruiser, Road Cruiser [nie pamiętam, gdzie która], dętki zwykłe CST
lampka - jakaś made in China, dwużarówkowa, jako światła długie zrobiłem lampkę na power-LED
zabezpieczenie - Axa Defender RL z łańcuchem
elektronika - 100% DIY, ramka na bagażnik i gumy też :)

[ŁCC = Łódź Cycle Chic, RS = Rowery Stylowe, LSR = lokalny sklep rowerowy, RMH = Rowery Miejskie "Holender", W-wa, na allegro użytkownik abrajan1]

Dziś krótko. Jechałem do sklepu grzęznąc w śniegu na ulicy, toteż przeniosłem się na chodnik... dużo wygodniej i bezpieczniej, bo i tak poruszam się wolno. Podczas gdy ja, uważając na piechurów, parłem do przodu, na jezdni był koreczek: samochody się przyblokowały i nie mogły minąć.

1 komentarz:

  1. explendit blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    OdpowiedzUsuń